Snart langhelg!

Føler meg nesten litt snytt, for mens alle andre har holdt seg unna PCen fordi de er ute og nyter godværet vi har, så har jeg tilbragt de siste dagene på jobb. Som forresten er så varmt som å være inne i et drivhus. Og vi jobber i svarte klær fra topp til tå. I grunn like varmt som å stå ute i Florida varmen og jobbe i bunad :p Men på onsdag var jeg i alle fall på kino med Nina C for å endelig se The Avengers! Var ikke akkurat mange i den kinosalen, nei! Vi var jo sikkert nesten de siste i verden som så filmen :p Men likte den, det gjorde jeg, og selvom jeg ikke fikk skrevet om den i dag, så kommer det i nærmeste fremtid!

Men i morgen er det tid for jobb igjen, og på kvelden skal jeg treffe noen venner fra Disney, og en av dem har jeg ikke sett siden jeg forlot USA for over to år siden! Så det blir nok en bra start på langhelga mi!


(weheartit.com)

Ellers må jeg lufte min frustrasjon. Eller oppgitthet. For jeg har tydeligvis ikke musikksmak. For det første kom det virkelig ikke som noen overraskelse hvem som kom til å vinne The Voice, men personlig skjønner jeg ikke hva alle andre hører! For jeg hører bare en som ikke kan synge, og var bombesikker på at han røk lett ut i den første direktesendingen. Bryr meg i grunn ikke hvem som vinner hele konkurransen, men jeg hører bare virkelig ikke det som alle andre hører. Og så er det Melodi Grand Prix: så den første semi-finalen, hvor i grunn alt var helt tragisk (bortsett fra Jedward tvillingene som jeg faktisk ikke likte i fjor i det hele tatt!). Den andre semi-finalen var ganske mye bedre, og alle de jeg likte gikk faktisk videre. Så da skulle man jo nesten tro at noen jeg faktisk liker kanskje vinner. Men det kommer vel heller ikke til å skje, eller? For hele Europa/verden er jo helt på tuppa etter noen gamle tanter som bare gauler. Jeg kan tydeligvis ikke ta mer feil altså :p


(weheartit.com)

2 thoughts on “Snart langhelg!

  1. Var koselig på onsdagen:) Var nok mange som var ute i finværet i stedenfor en mørk kinosa når vi var der. Spent på hvem som vinner ESC,får nok ikke sett hele ettersom vi har kristoffer på besøk og han liker ikke å se på «voksen» programmer,her går det i Disney Channel og Cartoon Network 😛 men han skal jo ikke være oppe hele tiden det går.

    Leste på VG at CNN synes Euro Vision Song Contest er en vits i forhold Amerikanske Idol. Er jo ikke helt idol ESC er. Har ikke sett alle deltagerne i år,men jeg kommer til å bli sur hvis bestemødrene fra russland vinner. Er jo vant til litt merkelig innslag.

    • Haha, så det er han som bestemmer? :p Lol, nei der tok han litt feil, Idol har vi jo også. MGP er jo ikke sammenlignbart med noe som helst :p Takk for at du er enig med meg! Har så mange på facebook som har kommentert hvor søte de er, og har også sett at mange synes Tyrkia er så morsomme. Er ikke akkurat de kriteriene jeg ser etter, eller vil skal vinne!

Legg igjen en kommentar

