A good day!

Min langhelg startet tidligere enn jeg trodde! Vi var alt for mange på jobb i dag, eller overstaffed som jeg ville sagt, så sjefen ringte og sa vi skulle trekke lodd for hvem som kunne gå klokken 11. To av de jeg jobbet med begynte jo klokken 11, så ta ble vi tre stykker i loddtrekning, og du gjettet riktig, det ble jeg som ble den heldige utvalgte! Var jo mest rettferdig at en av oss som startet først, og kanskje enda mer rettferdig siden jeg hadde jobbet de siste dagene. Så det ble en ER (early release) på meg i dag, som jeg fikk alt for sjeldent i Disney! :p

Nå skal jeg etterhvert gjøre meg klar for å dra inn til Oslo for å ha venninne kveld sammen med tre herlige jenter jeg jobbet sammen med i Disney og kjære Puffin’s Roost❤


(weheartit.com)

14 thoughts on “A good day!

  1. SV;Grunnen til at vi ikke fikk vært der lenge pga vi satt i 2 t 5 minutter i kø. Vi dro nesten 1 1/2 time før enn vi trengte, men så glemte vi jo at det var pinsehelg. Men broren min og svigerinnen min har planer om å ta en gang til på tusenfryd. Kristoffer ville heller ikke ta noe på tusenfryd.hehe:P

    // hehe,nei kan ikke si at han bestemmer, men på det tidspunktet er det leggetid og som regel er det tante nina som alltid må lese.😛 slipper ikke unna,så da tar det en stund å få han til å sove:) men heldigvis varer ESC lenge. Tror norge var nr 12.
    Tror de i usa ikke synes noe om ESC,hehe:Peller vet noe særlig om det:)

  2. Aldri feil å vinne en slik loddtrekning, og hvertfall ikke på denne årstiden:)
    Håper du har hatt en kjempe fin langhelg:)

Legg igjen en kommentar

