Nye innkjøp!

Har dessverre brukt litt penger i det siste (fyfy!), men har i alle fall fått noen fine ting ut av det.


^^ Fant disse stilige skoene i en random butikk på Årnes forrige uke, og syntes de var litt dyre, men kom til den konklusjonen at det er bedre å kjøpe sko i butikken enn på internett, for disse passet i alle fall perfekt. Og er litt mer sommer-sko enn alle andre jeg har!


^^ Det billigste fra Moods of Norway i butikken var denne t-skjorten, og det var heldigvis den jeg hadde lyst på!


^^ Men det ble også med en Moods of Norway lommebok hjem. Den er så stor at den nesten blir en clutch veske, og får plass til alt det nødvendige!


^^ Og så har den mye gulldetaljer, som er veldig viktig!


^^ Kjøpte disse litt spesielle øredobbene på Gina, men enn så lenge har jeg faktisk ikke greid å ta de på. Den ene enden skal inn i hullet i øret, den andre er en cuff som skal settes på litt lengre opp på øret, men det var litt vanskelig å få til :p


^^ Var salg på smykker på Gina, disse kostet bare 20 kroner!


^^ Og falt selvfølgelig for enda en ring!


^^ Som også kan bruker som våpen :p

18 thoughts on “Nye innkjøp!

  1. Så fine ting! Jeg har nettopp begynt med wordpress…. Men lurte på hvordan man får endret design gratis, sånn at det ligner på en blogg fra blogg.no? om du skjønner.. 😉

    • Velkommen til WordPress! Du går inn på kontrollpanelet ditt, og utseende i sidemenyen til venstre. Der skal du kunne velge mellom utallige gratis design! 😉

    • Pleier å bruke lommebøker noen måneder eller et år, før den blir byttet ut. Men akkurat nå har jeg kommet opp i hele tre som jeg bytter mellom for å passe veskene :p

  2. Kjempeflotte innkjøp da! 🙂 Øredobbene med cuff virket utrolig stilige! 😀 Sikkert litt vanskelig å få på ja, kan jeg tenke meg, men du får det nok til etterhvert 🙂 Pengboka var kjempefin!

Legg igjen en kommentar

