Ukens bilde; uke 20!

Yay, nå har jeg faktisk èn uke ferie! Og neste helg har jeg langhelg. Digg, digg! Da skal jeg forhåpentligvis få skjerpet meg å lese noen bøker, eller i alle fall begynne på en når Deadlocked endelig ramler ned i postkassa! Og skrive ned noen ord om alle filmene jeg har sett i det siste. Har snart kommet halvveis på min 100 Movie Challenge, og det er nesten ikke noe challenge i det hele tatt. Kanskje jeg skal øke det til 150 for å gi meg en skikkelig challenge, selvom det kan bli veldig tvilsomt om jeg i det hele tatt greier.

 

Anyway, her kommer denne ukens bilde!

 

I dag endte det faktisk på et bilde jeg tok i kveld! Det er ikke ofte det ikke blir mimre bilder jeg poster, og selvom jeg drømte om Magic Kingdom i natt og hadde tenkt til å poste enda et minnerikt bilde derifra, endte det på at jeg valgte å dele et nydelig bilde av mine lille Frøya ❤ Her lå hun når jeg kom hjem fra jobb i kveld, og hun var i grunn enda mer sliten enn meg :p

22 thoughts on “Ukens bilde; uke 20!

  1. Så utrolig søt Frøya er:) Jeg syns du er flink som klarer å se så mange filmer, jeg tror det hadde vært et stort problem for meg, sånn tidsmessig hvertfall, selv om det hadde vært en underholdenede utfordring:)

  2. SV;Ja, hørte noe om at GG var i faresonen en stund. Synes jeg leste på EZTV at den ble flyttet til TBS,men det ble bare 1 sesong til av serien.

    Hart of Dixie skal jeg se videre på,sjekket ut 1 episode når den kom ut.Men der og da hadde jeg så mange tvserier jeg så på. Nå har jeg begynt å se på New Girl og skal sjekke ut tvserien du skrev om(Girls).:D

    • Nysjerrig på hva du synes om New Girl (ser du på TV), kan nok hende jeg titter på den også. Har også tenkt til å kanskje titte på Don’t Trust the B.. in Apt. 13 (verdens lengste tittel :p)

Legg igjen en kommentar

