Ny True Blood bok på vei!

Oh-em-gee! Oppdaget akkurat noe jeg fullstendig har glemt! Har i grunn mistet leselysten min i det siste, og bøkene jeg begynner på føler jeg aldri jeg blir ferdig med, eller i alle fall tar super lang tid. Vel, den neste boken tror jeg blir slukt fort, og de to jeg holder på med for tiden (Steven Tyler biografien, og An Object of Beauty av Steve Martin) blir lagt tilbake på bokhylla. Fordi jeg kom nettopp på at den neste boken i The Sookie Stackhouse Novels ble utgitt 1 mai! Hvordan kunne jeg glemme det? Har jo faktisk savnet å lese True Blood bøkene, som var de bøkene som virkelig fikk opp leselysten min sommeren 2010. Slukte 10 bøker på noen måneder, og nå har jeg altså helt glemt at den neste, nr 12 i serien har kommet ut! Den har fått tittelen Deadlocked, og jeg bestilte den fra det første og beste stedet på nett (som igjen ble bitt.no til kr 84)

Gleder meg i alle fall utrolig mye til å lese mer om Sookie! 😀


(weheartit.com)

Noen fler som leser True Blood bøkene?

9 thoughts on “Ny True Blood bok på vei!

  1. jeg har hverken sett serien eller lest bøkene, tydeligvis litt lost.. hehe

    //Jeg sjekket ut girls, og har nå sett 4 episoder, fortsatt litt usikker hva jeg mener om den.. Det er en veldig enkel serie, uten for mye tenking. Jeg liker den, men det er noe som gjør at jeg ikke er helt overbevist om at jeg kommer til å følge med hvis det blir flere sesonger.. jeg må kikke litt til å prøve å finne ut hva som gjør at jeg er i tvil.

    • Da vil jeg absolutt anbefale begge deler! Slet litt å komme gjennom den første episoden av True Blood, så begynte jeg og lese bøkene, og jeg ble virkelig oppslukt av det hele!

      // Har savnet en serie hvor jeg slipper å tenke noe særlig, jeg da. Akkurat det jeg manglet i TV-rekka mi!

  2. Spennende:) Er blitt stående fast på bok nr 9 siden i fjor, har ikke fått bestilt de som har kommet ut etter det:) Men gleder meg til å ta fatt på de !

    SV;Håper det også:) Skal få vite det på mandagen om jeg får jobben:) Skal sende søknad til kremmerhuset på jessheim hvis jeg ikke får jobben på mandagen:)

    Så sesong avslutningen på vampire diaries på fredagen,wow sier jeg bare:) Gleder meg innmari til sesong 4:P Ble en del tårer mot slutten:)

    //hehe, anbefaler det:) Ene låten som spiltes når Elena og Damon kysset på den roadtripen er låten «Never let go»:)

Legg igjen en kommentar

