Hot or Not

Innimellom blir det jo arrangert senterfester på kjøpesenteret jeg jobber, og sommerens fest har endelig fått et tema. Husker jeg foreslo (selvfølgelig) å ha et slags Disney tema, men det ble tydeligvis nedstemt/glemt. Temaet ble hippie party, eller jeg ville vært mer politisk korrekt å kalle det 70-talls tema, men men. Har ikke akkurat tenkt så mye på om jeg skal gå eller ikke (men mest sannsynlig skal jeg det), og da må jeg jo ha i alle fall litt kostyme. Og med litt, så tenker jeg tilbehør, og det første tilbehøret jeg kom på var noen awesome runde solbriller. Da har jeg endelig en unnskyldning til å kjøpe/gå med disse:

Tror jeg så disse for første gang på Mary-Kate Olsen noen år tilbake, og syntes de var ganske så kule. Men vet ikke om jeg kan «pull them off», men det fine er at de selges til en billig penge på eBay, og da gjør det i grunn ikke noe om de aldri blir brukt (igjen).

Noen flere som liker solbrillene?

8 thoughts on “Hot or Not

    • De var kanskje litt for store når jeg endelig fikk de på, men skal i første omgang kun bruke de på en utkledningsfest, så da er det jo greit. Men digger de med to-tonet glass!

  1. Temafest blir sikkert kjempegøy da!🙂 Tror absolutt du kan kle de der ja! Ligner litt på de Annette Haga hadde på et av bildene sine for ikke lenge siden, syns de er dødskule🙂

    • Tror kanskje det er de samme hun har, siden jeg også har kjøpt de på ebay, og fant bare en (kanskje det var to) selgere. Får se om jeg kommer til å bruke de utenom temafesten :p

Legg igjen en kommentar

