Ukens Bilde; uke 19!

Søndagen ble til en skikkelig familiedag, jeg og foreldrene mine dro til Farmor og Farfar siden Farmor hadde bursdag på lørdag. Der spiste vi oss alt for mette på vaffler, og ble alt for engasjert i å se på sykling (Giro d’Italia!). Etter at vi kom hjem tok broren min en tur innom, og hva som startet som en liten samtale utspant seg til en svær politisk diskusjon. Men for det meste så er vi jo enig da, så kanskje det var mer en ivrig prat om teorier for å bedre samfunnet, haha :p

I går var det jobb igjen, og hvis jeg ikke har forhåndsskrevet Ukens Bilde er det sjelden jeg orker/gidder å skrive det etter jobb. Er nok ikke den mest dedikerte bloggeren, men skal jo ikke gjøre noe man ikke vil eller ikke har lyst til her i livet! Her kommer uansett endelig denne Ukens Bilde!

Ja, nå begynner jeg å glede meg til å reise tilbake hit! Og det er hele 7 1/2 måned igjen, det er lenge det! Det kommer til å være 7 måneder hvor jeg føles ut som en unge på lille juleaften, som bare gleder seg til den store dagen! Bildet er tatt som man kanskje kan se utenfor Universal Studios i Florida. Og man kan virkelig føle varmen av å se på bildet! Det er heller ikke redigert, så det er virkelig så fantastisk varmt som det ser ut til å være!

7 thoughts on “Ukens Bilde; uke 19!

Legg igjen en kommentar

