Daffe dager..

I går var en skikkelig ubrukelig dag! Hadde fri og trodde jeg skulle få gjort så mye, men nei da. Gjorde så og si ingenting hele dagen, for en bortkasta fridag! Og i dag begynte jeg tidlig-tidlig på jobb. Så tidlig at jeg rakk å se snøen dekke absolutt alt, samtidig som det var en vill snøstorm på gang. For et vær! Skulle ikke vært mulig å være så ustabilt! Nå blir jeg ikke overrasket mer!

Hadde tenkt til å skrive Ukens Film i går også, men det skjedde jo ikke. Hadde tenkt til det i dag, men mistet all skrivelysten plutselig. Føles ut som hjernecellene har lagt seg for kvelden, og jeg bare sitter å glor på veggen. Enda en ubrukelig dag. Liker ikke når all energien i kroppen er borte.

Hehe, det ble litt av et syteinnlegg, et ganske in-the-moment innlegg, som jeg i grunn kommer med så altfor sjeldent.

Siden det var et så negativt innlegg, så fresher jeg det opp med noen utrolige søte bilder! :p


(Alle bildene er linket)

Får håpe dere som titter innom bloggen får en litt mer effektiv helg!

6 thoughts on “Daffe dager..

  1. Så skjønne bilder🙂 Noen dager blir bare sånn….jeg også kan ha sånne dager når jeg endelig har fri. Tenker jeg skal gjøre mye, men ender opp med å gjøre ingenting!!

Legg igjen en kommentar

