New stuff!

I dag ramlet det ned en pakke i posten som jeg har ventet på, og forrige uke fikk jeg en annen pakke jeg hadde bestilt. Og på kinotur forrige uke fant jeg endelig mine drømmesko! Altså, har fått meg noen fine ting den siste uken, materialistisk lykke! 😀

 


^^ Dette fikk jeg i posten i dag! Har lenge ønsket (håpet det fantes) en samle pakke med Escada sine parfymer, og nå fant jeg det endelig! Favoritt parfymen min det siste året har vært Taj Sunset (nr. 2 fra høyre), og min er nesten helt tom! Så tenkte jeg like gjerne kunne kjøpe denne pakken i stedet for en ny, så kan jeg ha en ny duft hver dag 😀


^^ Har hatt lyst på en ny øyenskyggepalett en stund, og valget falt til slutt på Urban Decay’s Naked Eye. Gleder meg til å mikse og trikse med alle fargene 😀


^^ Mine herlige nye sko fra Eurosko. Har letet etter slike hele vinteren igjennom, har jo også som alle andre siklet etter Jeffrey Campbell’s Lita sko, men så de for første gang i virkeligheten for noen uker siden, og la umiddelbart den tanken fra meg. De var virkelig voldsomme! Og ikke lenge etter fant jeg disse som passet bena min som hånd i hanske! De to siste skoparene mine (Jeffrey Campbell og Kurt Geiger) har jeg kjøpt på internett og ikke brukt enda, for de ikke passer helt 100%. Så mye enklere å kjøpe sko i butikken, har fortsatt til gode å kjøpe sko på internett som passer perfekt!

Og kan si sånn helt til slutt at jeg fikk lyst til å se på noen filmer jeg ikke har sett på en hel evighet, fra min kjære barndom. Så tok turen innom superbillige biit.no og klikket hjem Beethoven 1, 2 & 3, Honey I Shrunk the Kids, Honey I Blew Up the Kid, og Honey We Shrunk Ourselves. Og fortsatt hadde jeg igjen en del kroner før totalprisen oversteg 200 kr, så fant også A Night to Remember (nest mest kjente filmatiseringen om Titanic forliset) på Blu-Ray til en svimlende billig penge. Har blitt virkelig prisbevisst på DVDer/Blu-Ray, og kjøper stort sett bare på internett. Bare tenk; disse 7 filmene fikk jeg for under 200 kr! (og nei, dette er selvfølgelig ikke noe reklame).

Kjøpt noe nytt i det siste?

10 thoughts on “New stuff!

  1. De skoene er kule:) fikk nesten lyst på noe lignende,men tror jeg somsagt må lære meg å gå i sånne sko:P hehe. Stilige med den pakken parfymer! Escada har jo mange flotte dufter!

    SV;hehe:P så jeg får ikke med deg på en galdhøpigg trip ? hehe. Nei,før den tid (med tanke på galdhøpiggen)må jeg nok komme i bedre form enn jeg er nå. 😛

  2. Atm så er jeg innpå den film-siden og skal kjøpe noe, men det jeg lurer på er om det er sikkert (har du kjøpt der fra før) og om det er frakt inkludert? 🙂

    • Det virker ganske så sikkert, og har ikke hørt noe negativt om siden før! Har handlet en del ser selv, og alt har gått bra! Frakt er inkludert hvis du handler for over en viss sum, og det lønner seg ikke å handle for over 200 kr om gangen (da slipper du toll!) Når du går i handlekurven så står begge disse tingene veldig godt forklart!

Legg igjen en kommentar

