En herlig helg! :)

Ble visst litt bloggpause på meg der, orket virkelig ikke å blogge verken på søndag eller i går, så da utsatte jeg det med god samvittighet! Dagene i forkant ble jo brukt til å være mer sosial enn jeg pleier i helgene. Fredagen ble først brukt på jobb, før det bar inn til Oslo og på vors med noen fantastiske venner fra Disney! Senere på kvelden dro vi til Spikerboks i Nydalen, utestedet vi har leid på de siste to Disney Reunions. Kvelden ble brukt til å bare ha det utrolig gøy med masse venner, og for det meste på dansegulvet. I grunn var det ikke så mange jeg kjente som var der, bare alle Merch kameratene mine, og Stine + en til som var de eneste jentene fra våres lille gjeng. Etter stengetid ble det nach hos noen av gutta som i grunn var ganske dafft, og etter noen timer reiste jeg og min kjære «storebror» Flip inn til sentrum hvor han hadde leid hotellrom og jeg tok toget hjem på lørdagsmorningen. Hadde i alle fall en artig Disney reunion som vanlig😀


^^ Har som vanlig ingen bilder, er ikke akkurat den som går rundt å knipser bilder, nei. Men et magisk øyeblikk fra kvelden var de vi alle ble samlet slik som på bildet over, og sang nasjonalsangen som vi gjorde hver mandag kveld etter vår ukentlige Happy Monday fest kl 2:00. Ååhh, savn!!❤

Senere på lørdagskvelden var det tid for en litt jobb fest sammen med noen kollegaer hjemme hos Heidi. Jeg var så utrolig sliten etter gårsdagen (og de to siste dagene på jobb, fortsatt + at jeg akkurat hadde influensa), så det ble i grunn ikke noe særlig mye drikking for min del, bortsett fra noen forferdelige gele shot jeg nesten ble tvunget til å spise! Men hadde det morsomt for det, for det oppsto en del lattermilde situasjoner i løpet av kvelden! Overnattet hos Heidi til dagen etter siden hun bor i ingenmanssland, men hadde igjen en artig kveld🙂


^^ Vi skulle alle ta med oss en matrett hver, men jeg kan jo i grunn bare bake, så da ble det nydelige muffins!

På søndag gjorde jeg ikke stort, annet enn å ha en lang og veldig etterlengtet telefonsamtale med min kjære Sina, og se min favoritt film over alle filmer, The Blues Brothers. Er sikkert 20 år siden jeg «så» filmen for første gang, og kommer heller aldri til å gå lei! Aldri❤

Noen flere som hadde en artig helg?

9 thoughts on “En herlig helg! :)

    • Ja, det er det, selvfølgelig!!😀

      Uff, glemmer alltid at det kommer når jeg handler ting, så da blir det jo ikke grunn ikke så billig lenger som jeg trodde, haha :p

  1. Virker som en flott helg! Alltid fint å møte igjen kjente man ikke har sett på lenge:)

    SV;Takk:)
    Tror ikke verdens bokdag er kjent for å si det sånt utenom i bokverden. hehe.

  2. SV; Har ikke hørt den sangen til Taylor Swift ennå,men skal sjekke den ut nå!:)

    // Anbefaler «MI:Ghost protocol». Denne var bedre en de andre:)

    // Takk:) Jobbintervjuet gikk bra! Nå gjenstår det bare å vente på svar:)

    //hehe,så bra:) jeg er ferdig med den boka jeg tok med på kinoturen i forrige uke:)

Legg igjen en kommentar

