Ukens bilde; uke 16!

Ble ikke noe oppdatering av ukens film forrige uke, men her kommer i alle fall denne ukens bilde!

 

Valget endte på dette bilde med tanke på at jeg var på en fantastisk konsert i helga! Og dette bildet er tatt fra den desidert største konserten jeg noensinne har vært på med 80 – 90 000 publikumere, på U2 konsert! Her dro jeg og vennene mine Flip, Nils og Agnes på en liten helgetur til Tampa, Florida for å se U2 live. Selvom vi kom for sent pga et forferdelig regnevær som skapte kaos på veiene (turen fra Orlando til Tampa tar vanligvis ca 1 time, og vi brukte flere timer!). Så vi gikk dessverre glipp av Muse som var oppvarmingsband, men når vi endelig kom dit var U2 helt fantastisk! Utrolig å tenke på at jeg har sett Bono i virkeligheten, bare at vi hadde plasser så langt unna som mulig :p

10 thoughts on “Ukens bilde; uke 16!

Legg igjen en kommentar

