Bernhoft konsert!!

I går var jeg som sagt på Bernhoft konserten i Spektrum, noe jeg og Mamma fant ut skulle ta sted mye senere enn alle andre, så vi fikk ganske dårlig seter. Men når vi kom dit var det ikke så ille alikevel, eller jeg syntes i alle fall ikke det, for jeg er ikke den som har høydeskrekk. Og da satt vi virkelig langt lavere enn det som kan kalles høyt til å være Spektrum!

Konserten begynte med at en som heter Foy Vance var oppvarmer. Har aldri hørt om han før, men sjekket innom nettsiden hans og han har visst hatt en sang med på The Vampire Diaries (episoden 1912 for et par uker siden for å være helt nøyaktig), og han lagde også musikken til en kortfilm som ble nominert under årets Oscar utdeling.

Men alle ventet selvfølgelig på Bernhoft, og når han endelig begynte å synge var salen virkelig helt full! Har aldri sett så mye folk i Spektrum, og det var ikke plass til noen fler! Stemningen var helt magisk og det gjør det bare enda mer magisk når man ser at artisten blir så utrolig rørt! Har heller aldri sett en artist blitt hyllet så utrolig mye på en konsert før! Det var virkelig en magisk konsert fra begynnelse til slutt, og han hørtes selvfølgelig helt fantastisk ut! Elsker musikken til Bernhoft, og han sang så vidt jeg vet alle sangene fra Solidarity Breaks + en hel del flere!

Greide for en gangs skyld å få med meg kameraet ut av huset, og fikk knipset noen bilder!

Og så greide jeg og filme litt 😉

10 thoughts on “Bernhoft konsert!!

  1. Uh,heldig dere er 🙂 Satt å hørte en del på bernhoft i går jeg:P hehe.

    SV;hehe,det skjønner jeg:) Jeg måtte bare få lest bøkene jeg.Ble hektet med en gang!:) Anbefaler bøkene selvom du kanskje har fått med deg meste.:)

    //Denne boka er omtrent like mange sider som den første. Jeg leste jo den norske,og den var på rundt 400 sider eller mer. Men bok nr 2 og 3 har nesten samme antallet, rundt 390 sider.

  2. SV;Sammer her også:) Hadde den som sagt på VHS .Fikk den til jul året etter den kom ut og jeg husker den ble flittig brukt helt til dvd kom for fult.hehe

    //hehe,tenkte meg det:) Sykkelsport og Nina = sant:P

    //Gleder meg til å se mer av SATC. Har et par episoder igjen fra sesong 1:)

    • Haha, men det er ikke noe sykkelløp som slår Tour de France, alt annet blir litt kjedelig i grunn. Vet ikke hvorfor…. Yay, håper du fortsatt liker SATC, og har kommet deg lengre nå 🙂

Legg igjen en kommentar

