(no subject)

Ja, nå har jeg hatt noen skikkelig PC-fri dager! Har bare ligget i senga og sett film etter film etter film. Og alle episodene av TV-serier som hadde hopet seg opp. Og en del obligatoriske Titanic dokumentarer som det føles ut som har gått døgnet rundt på National Geographic. Har også tatt opp mini-serien som gikk på NRK1 i går, så skal nok få med meg den også, og vet at det har/skal komme ut enda en mini-serie basert på Titanic. Er jo ikke rart at de siste dagene har gått med på å tenke på det velkjente forliset, og neste uke er det forhåpentligvis på tide å få sett også Titanic på kino, noe jeg har gledet meg til i hva som føles ut som en lang evighet! 3D brillene er klare!

Formen er i alle fall på vei til å bli bedre, men føler meg fortsatt litt utafor, og skulle egentlig ønske jeg lå rett ut i senga nå i stedenfor å stirre på denne skjermen som gir meg bare enda mer hodepine. Så det spørs om jeg får meg til å begynne å skrive om de alt for mange filmene jeg har å skrive om nå, har samlet seg en god del filmer på min 100 Movie Challenge som jeg enda ikke har fått skrevet om!

Men i går dro jeg uansett på konsert med Mamma, som vi hadde gledet oss utrolig mye til! Så på Bernhoft, og skal dedikere et innlegg til konserten senere i kveld, men nå tror jeg hodet mitt trenger en pause fra PCen!

 


(weheartit.com)


(weheartit.com)

5 thoughts on “(no subject)

  1. Leser nå for øyeblikket en bok om titanic som er kjempe bra. Den heter «Titanic- Myte,Historie,Litteratur og Film»: Den ble publisert i april mnd. Fikk den fra forlaget og jeg liker den godt. Jeg kan jo ta med den på onsdagen så kan vi bla gjennom den før kinoen:P

    Har lastet ned en dokumentar fra history channel som jeg skal se 🙂

Legg igjen en kommentar

