Forkjølet…

Det er takken for å hjelpe to syke foreldre i påsken, var skråsikker på at jeg ikke kom til å bli syk, for merket ikke antydning til det. Men i går kveld trodde jeg nesten min siste time var kommet. Tror nesten jeg aldri ha fryst så mye, og hadde 40 i feber. Greide selvfølgelig ikke å gå på jobb i dag, men håper det hjelper med en dag til å komme meg på. Feberen er i hvert fall i ferd med å bli borte. Vil jo ikke være syk på lørdag, for da skal jeg nemlig på Bernhoft konserten i Spektrum!

(Og dette ble et bildeløst innlegg for jeg har prøvd meg på å poste innlegg fra WordPress appen på telefon, som jeg nettopp lastet ned!)

15 thoughts on “Forkjølet…

Legg igjen en kommentar

