Ukens Bilde, uke 15!

Dagen i går ble først brukt til å sitte klistret foran TV-skjermen for å se på sykling, i går var det duket for løpet Paris – Roubaix. Men dessverre gikk det ikke særlig bra for noen av de norske gutta der. Og på kvelden dro vi bort på familiemiddag, hvor vi ble ganske sent, ble altfor oppslukt i å se på feriebilder fra de siste ferieturene våres.

I dag er været skikkelig trist, og jeg er en sånn person som blir alt for værsyk. Derfor jeg virkelig ikke burde bo i Norge, for når det blir litt grått, vind og regn ute går jeg helt i zombie tilstand, og ikke greier å få gjort noe. Hadde tenkt til å skrible ned så mange innlegg i dag, men kanskje jeg blir mer effektiv senere i kveld. Påsken min har virkelig blitt brukt til å skrive ned fremtidige blogginnlegg, og se på filmer 🙂

Men over til denne ukens bilde!

Dette bildet er tatt i Epcot, Disney World, og er som de fleste kan se av Belle og Beast. De kan man møte og hilse på i Frankrike i Epcot, noe jeg og venninnene mine Linda og Kristine gjorde en ettermiddag. Først så var bare Belle der, og vi sto og tok bilde sammen med henne, og så hørte vi tramping bak oss, så kommer det en svær skygge og «sluker» oss, og plutselig tar en svær hårete hånd på skulderen min! Det var selvfølgelig Beast, men noen små stunder som det glemmer man ikke. En av de små tingene som gjør Disney så magisk! ❤

14 thoughts on “Ukens Bilde, uke 15!

  1. Herlig og flott bilde:) jeg var i disney world – Orlando for mange år siden, og det er planen at jeg skal tilbake dit i september – ish…
    Her er det også møkka vær, og jeg har stort sett vært inne i hele dag, fått unna litt husarbeid og ellers bare sløva. liker virkelig ikke høst været! krysser fingrene og håper det blir bedre i morgen:)

  2. Ååh, så herlig! Nå vil jeg tilbake til Disney World. Liker den mimringen din tilbake til ulike reiser! ^^

    btw, blir bestandig så glad når jeg leser en kommentar fra deg. Minner meg om tida mi i USA 😀

Legg igjen en kommentar

