Boom Boom Pow

Har vært fast leser av bloggen til Annette Haga en stund (nettenestea.com), og forelsket meg helt i manikyren hun fikk forrige uke. Så måtte prøve meg på den selv, selvom jeg ikke er like flink som den som gjorde det på henne. Og gjorde det uansett litt slurvete, siden den skal bort om to dager før jeg skal på jobb, og skal jo bare sløve hjemme før det :p


^^ Synes det er litt vanskelig å bruke den Boom Boom Pow Deborah Lippmann
neglelakken jeg da,
får liksom aldri så mye gull som jeg har lyst til…:/
Også ser det 100 ganger bedre ut i virkeligheten :p

4 thoughts on “Boom Boom Pow

Legg igjen en kommentar

