Busy day.

Dagen i går viste seg å bli skikkelig produktiv i forhold til de siste dagene. Drakk en Red Bull og vips så var jeg full av energi! Vasket vinduer, støvsugde, vasket badet, tørket støv, ryddet, skiftet gardiner, badet Frøya, byttet sengetøy, organiserte smykkeskrinet og neglelakker, bakte muffins og lagde middag. Phew. Det var mildt sagt mye, og fikk i grunn gjort alt det kjedelige jeg skulle gjøre i påsken på en dag, så det er jo greit! Nå skal dagen i dag og i morgen brukes til egentlig ingenting, og det er digg, før jeg skal jobbe noen timer på påskeaften.

Og nå skal jeg begynne å svare på alle kommentarene som har tikket inn de siste dagene, ble plutselig en del, og det er jeg super glad for! Blir så lykkelig av at det er noen som leser det jeg skriver, og spesielt kommenterer tilbake ❤


^^ Frøya etter å ha blitt badet.

11 thoughts on “Busy day.

  1. Det føles så mye bedre når all rydding og slike «kjedelige» ting er unnagjort, så man kan nyte påsken. Hadde meg en skikkelig raid på mandag.. og en liten en i går, da jeg våknet kl 08:00 og satte igang.. nå skal det slappes av.
    Så utrolig søt hund.

  2. hahahaha Red Bull is the thing, I’m so adicted it’s not funny. My day has to have it in it, otherwise it will be a hell LOL Happy Easter 🙂

Legg igjen en kommentar

