Gjenforeninger :D


(weheartit.com)

Var jo som jeg nevnte i Oslo i helgen, og på fredag etter jobb dro jeg (nesten) rett til Stine som for tiden bor i Oslo. Vi hadde ikke sett hverandre siden jeg reiste hjem fra USA for to år siden! Så det var virkelig et kjært gjensyn, men det var jo nesten som ingen tid hadde gått! Koste oss litt hjemme hos henne, før det bar inn til sentrum. Skulle egentlig møte meksikanske Mauricio som er på en liten Europa ferie, og som vi heller ikke hadde sett siden Disney. Men det var i grunn lettere sagt enn gjort, siden han var sammen med noen andre Disney folk jeg og Stine ikke kjente. Så på fredagskvelden ble det virkelig en girls night out, med mye god drikke, og til slutt greide Stine å få meg med på dansegulvet hvor vi ble i hva som i alle fall kjentes ut som timesvis. I så fall var det i alle fall noen utrolig artige timer! Vi var på Justisen, hvor jeg aldri hadde vært før og jeg vet ikke om det bare var tilfeldig, men tror neppe jeg har vært ute noen gang hvor det har blitt spilt så mye herlige slagere på dansegulvet! 😀


^^ Stine og meg på en av altfor mange utklednings fester (Flicka) i Disney.

Vi kom oss etterhvert hjem til Stine, og sov noen timer, før vi på lørdag reiste inn til sentrum igjen for å endelig møte Mauricio! Vi satt oss ned og spiste frokost, før vi møtte endelig igjen Gunn Maria for et kafè besøk. Satt der i noen timer, og bare mimret utrolig mye! Er vel ikke rart det, når fire venner treffes for første gang på to år!

Vi gikk oss også en liten tur rundt i sentrum, men det er jo ikke akkurat så veldig mye å vise frem heller. Vi var også alle ganske slappe, så vi sa ha det igjen nok en gang, men forhåpentligvis blir det ikke så alt for lenge til jeg ser Merch jentene igjen 🙂


^^ Meg, Gunn Maria, (Christine), Mauricio og Stine.
Var det eneste bilde jeg fant med oss alle sammen :p

19 thoughts on “Gjenforeninger :D

  1. Kjempe koselig da:) Alltid stas å møte venner man ikke ser så ofte:)
    SV; Tror jeg leste det et sted.=) Eller kanskje det er til høsten. Fikk bare med meg at det var en sesong 3 på vei:) Jeg har sett 5 episoder av den første sesongen,så jeg har ikke kommet så langt. 🙂

    //Greit å ha en litt sånn «slappe-av-påske» hvor ingenting er fastsatt med planer:D

  2. SV:hehe,skjønne det! Ble nysjerrig jeg også! Men anbefaler boka!
    //hehe,det er jo aldri for sent å plukke opp en krimbok:) Er ikke favorittsjangeren min innenfor litteratur,men begynt få opp øyne for den igjen:) Blir nok ikke ferdig med krim boka jeg har plukket meg ut ovenfor. Er over 400 sider:P hehe
    //Så bra at du ble nysjerrig! Boka er verdt å lese,selvom du kanskje nå vet hva som skjer videre i de neste to bøkene:P hehe

    • Tror bare ikke jeg har tålmodigheten til å lese en krim bok, spesielt ikke når jeg ikke er særlig interessert i det i utgangspunktet :p Da måtte det nok blitt Poirot bare fordi det er Poirot :p

  3. Hørtes koselig ut! Er så koselig med slike «gjenforeninger» når det er en stund mellom hver gang man treffes.

Legg igjen en kommentar

