Å glede seg til helg! :D

Nå er det snart natta for min del, men tenkte jeg kunne ta turen innom bloggen, for i morgen har jeg faktisk ikke tid (bortsett fra et forhåndsskrevet Ukens Film innlegg som kommer). Etter jobb skal jeg faktisk ut i Oslo, noe som i grunn sjelden skjer for tiden. Men skal møte igjen noen Disney folk som jeg ikke har sett siden jeg forlot USA, og den jeg gleder meg mest til å se igjen er Stine, som var en veldig god venninne året vi jobbet sammen i Disney! Skal nok også sove over hos henne, så gleder meg til en artig helg 😀


^^ Meg og Stine på ferie i Los Angeles for to år siden 🙂

6 thoughts on “Å glede seg til helg! :D

Legg igjen en kommentar

