Nettshopping!

Jeg går ofte rundt med ting jeg vil handle på nettet, og nå hadde det hopet seg opp en del. Så i går handlet jeg virkelig alt for mye!

 

Jeg oppdaget også tilfeldigvis at jeg bestilte filmen Lars and the Real Girl på nettet forrige uke, noe jeg helt hadde glemt da jeg også kjøpte den på Platekompaniet på lørdag! Nå begynner det å hope seg opp en del filmer jeg har to av, så det er kanskje på tide at jeg begynner å ha noen konkurranser her på bloggen!😀

Handler du mye på nettet?

11 thoughts on “Nettshopping!

  1. Mye fint du har kjøpt deg:) Handler ikke så ofte på nett,og når jeg først gjør det er det 98% bøker og kanskje 2 % filmer & annet styr.hehe:)

  2. Ser ut som du har gjort noen kupp her!🙂 Har ikke handlet noe særlig på nettet i det siste, men har en laaang liste over ting jeg VIL handle😀 Haha!

  3. Noen få ganger handler jeg over nett. Men da er det mest filmer🙂

    Åh, den flink pike boka tror jeg er bra. Si ifra hva du syntes om den når du har lest den da.
    Ellers syntes jeg du har kjøpt fine ting på nett også;)

  4. SV;hehe, kanskje ikke så mye. men det er litt snev av det,kanskje mer dystopisk (at det er et kontrollert samfunn osv ved at capitol kontrollerer de andre distriktene gjennom dødslekene osv).

    Leser første boka nå og har kommet godt i gang. Den norske boka er rundt 400 sider eller mer. Men tror den engelske er litt mindre:)

    //hehe,da er det mosegrønn!:)Er ikke bare meg som ser det!

Legg igjen en kommentar

