Dobbel kinotur!

I dag ble det kinotur igjen, og så ikke èn men to filmer på kino! Tok turen til Lillestrøm med Nina C og Hanne for å se både Hugo og The Hunger Games! Det passet akkurat med tidene, og vi hadde hatt lyst til å se begge, så tenkte vi kunne spare oss for en tur! Var ganske greit egentlig, og når det var søndag og vi ikke kunne sløse bort tid på (det dårlige) senteret, så gjorde det jo ingen ting. Eneste jeg ble litt lei av innimellom var det dumme blåmerket jeg greide å skaffe meg på magen i går, akkurat der buksa slutter. Greide å gå på en dørkam mens jeg bar et brett på jobb, og fikk kanten dyttet inn i magen, så har et vondt, pulserende blåmerke :p


(weheartit.com)


(weheartit.com)

Ellers har jeg brukt de siste dagene til å virkelig nyte sola på min måte, ved å cruise rundt i cabriolet! Snart kan jeg råne om kapp med russen også, haha! Kjørte meg faktisk en tur til Strømmen Storsenter i går etter jobb, for å kjøpe enda en mint t-skjorte på Cubus som jeg ikke fant på verken Kløfta eller Jessheim. Og måtte innom Me and My Cousin for å se om de hadde fått inn noen nye Marc by Marc Jacobs vesker, for har jo en tilgodelapp jeg vil bruke opp! Ble selvfølgelig en obligatorisk tur innom Platekompaniet, selvom jeg har blitt veldig prisbevisst på filmer i det siste, så kjøper sjelden noen som koster mer enn 60 kroner, og nå fant jeg Lars and the Real Girl til denne fine prisen, en film jeg har hatt lyst til å se lenge, spesielt ettersom Ryan Gosling var en av de største kinonavnene i fjor!


(weheartit.com)

Noen fler som har vært på kino i helgen?

11 thoughts on “Dobbel kinotur!

    • Skjønner meg ikke på det, kino er jo så gøy! 😀 Den har jeg i alle fall også planlagt å se! ❤

      Hugo burde virkelig sees i 3D, aldri hatt en så bra 3D kino opplevelse før!

  1. høres ut som en deilig helg, og 2 filmer på kino var ikke værst. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var på kino, men nå holder de på å restaurere kinoen her i byen så kanskje det blir litt oftere når den blir ferdig.
    Cabriolet høres slettes ikke feil ut i det nydelige været som har vært:) hva slagt merke er det?
    her går det i maling, saging og spyling.. Hagen skal shines for sommeren og vinterhagen skal males ferdig innvendig asap.

Legg igjen en kommentar

