Dagens shoppingrunde

Hadde fri  idag, så da tok jeg meg en liten shoppingrunde på Kløfta og Jessheim. Ble faktisk en del innkjøp jeg er veldig fornøyd med. Men det aller beste med i dag, kjørte endelig uten tak på bilen! Årets første biltur i den fine cabrioleten min ❤ Det har jeg gledet meg til i mange måneder nå!! 😀


^^ Falt pladask for disse ola skjortene, og måtte bare ha begge fargene :p


^^ Kjøpte også to nye bukser, 127 Hours, min første Essie neglelakk i mint, stilig kjede, og øredobber.


^^ Og så har jeg også slengt meg på vårens mint-trend, for en herlig farge!

Tror lommeboka mi er glad for at jeg ikke drar på slike shoppingturer så alt for ofte, ble nok svidd en del penger i dag! Men får lønning snart igjen, så da kan kanskje sparekontoen øke litt også! Det er jo tross alt derfor jeg bor hjemme og ikke har noe liv :p

11 thoughts on “Dagens shoppingrunde

  1. Mange flotte innkjøp:) Mint fargen er kjempe flott!

    SV;Takk Nina<3 Håper det selv! Får ikke støtte fra Lånekassen før jeg har tatt de 15 studiepoengene jeg mangler for at jeg skal få støtte. men heldigvis kan jeg ta de på høgskolen hvis jeg kommer inn:) Må bare få meg jobb og tjene opp til skolebøker 🙂

    //Aw,du må 😛 hehe. Hvis du tåler voldsbruken i the boardwalk empire er the walking dead a piece of cake:P hehe

Legg igjen en kommentar

