Hi, it’s me again!

Det ble visst skikkelig bloggfri for min del! Mistet i grunn litt lysten til å blogge, og følte jeg ikke hadde noe mer å komme med. Jobbet også en del, og ble litt for oppslukt i å spille The Sims og se på Pretty Little Liars. Men får håpe blogglysten har kommet tilbake nå! Føler nesten at det blir litt lite å blogge om når jeg i grunn ikke har noe liv, hehe :p Og det hopet seg opp så alt for mange filmer å skrive om, at jeg nesten ble litt stressa. Men har selvfølgelig ikke skriblet ned noen ord om noen av de for det!

Får håpe jeg kommer sterkere tilbake, og skulle jo tro at alt ble litt lettere nå som det går mot vår og sol! Det gjør i alle fall hverdagen litt bedre 🙂


(weheartit.com)

6 thoughts on “Hi, it’s me again!

  1. velkommem tilbake:) jeg har vært borte en god stund jeg også. Litt godt med bloggfri men kjenner jeg savner blogverden også når jeg blir borte for lenge.

Legg igjen en kommentar

