Game night!

I kveld er det tid for brettspillkveld igjen! Gleder meg til en koselig lørdagskveld med Nina C, Marita og Hanne, og endelig for min del å være litt sosial igjen etter å ha vært syk. Neglene er lakket i en rød fransk manikyr, og snart er det tide for å gå å gjøre meg klar. Har tenkt til å stikke en tur innom senteret først, for jeg så en jakke der i går på salg som jeg var litt usikker på, og gikk og kjøpte meg en annen jakke i stedet (en grønn parkas, endelig!). Men den var så fin, så må se om den er der fortsatt for det var bare en igjen!


(weheartit.com)

Håper dere som titter innom bloggen også for en koselig lørdagskveld! 😀

9 thoughts on “Game night!

  1. Hehe, var gøy med brettspillkveld, selv om jeg ikke vant noe 🙂 Må si at jeg ikke følte meg som et geni når vi spilte det i alle fall 🙂

    Var forresten veldig hyggelig å endelig møte deg, Nina 😉

  2. SV;hehe, hmm. måtte tenke meg om jeg også:) Hender jeg snubler over spoilere også. Så jeg prøver å unngå og legge noen ut på bloggen heller linke til steder hvor folk kan lese mer=)
    //hehe,samme her også. Merker at øyene mine og nesa renner når jeg er ute å går tur.

Legg igjen en kommentar

