Endelig frisk!

Phew, da har jeg endelig blitt frisk igjen! Det var virkelig en helvetes uke, lå bare i senga, i mørket, og ventet på at tiden skulle fly og jeg skulle bli frisk igjen! Er ikke noe gøy å være syk, og da jeg er for syk til å bare se på TV/film, da er det ille! Og evig kjedelig! Fikk etterhvert meg selv til å titte litt på TV, og har hatt et skikkelig Full House maraton. I går begynte jeg også å se på en ny TV-serie, Pretty Little Liars. Og så ble det endelig en film på meg i går da jeg var hjemme alene, og i grunn helt frisk igjen. Så da blir det til at jeg skriver om den i morgen, men det er en film jeg regner med at alle har sett fra før uansett!

Og som det ikke var nok å være syk, så måtte det komme enda et über nedelag, i form av snø! Hele 10 cm var det ute når jeg dro på jobb i dag! Trodde virkelig at vinteren var over, men Mamma sa til meg at neida, det kommer nok mer, bare vent! Og jammen, hun fikk rett. Håper snøen ikke blir liggendes lenge, for er det noe jeg virkelig hater så er det snø, kulde og vinterdeperesjon. Blir bare enda mer usosial enn jeg er ellers :p


(weheartit.com)

3 thoughts on “Endelig frisk!

  1. Bra at du er frisk:) Ble sur når snøen kom her om dagen:( Alle utemøblene vi hadde satt ut i uka forut for å nyte sola er nå nedsnødd. hehe:P

    Hva synes du om pretty little liars, jeg så første episode. men så så jeg ikke mer.
    SV;Ja, sånt skjer noen ganger. Men inspirasjonen kommer nok snikende tilbake 🙂 Liker godt å blogge,så det er jo ikke det det står på 🙂

Legg igjen en kommentar

