60 random fakta om meg.

Stjal denne fra bloggen til Nina C, og har ikke noe bedre å komme med i dag mens jeg er på jobb. (Er derfor et forhåndsskrevet innlegg fra igår)

1. Hvor gammel er du om fem år? Omg, da er jeg 28 år!
2. Hvem var du minst to timer rundt i dag? Det må nok være hunden min, haha :p
3. Hvor høy er du? Hele 157 cm.
4. Hvilken er den siste filmen du så? The Help.
5. Hvem ringte du sist? Det vet jeg faktisk ikke, slettet akkurat hele samtaleloggen på mobilen :p
6. Hvem ringte deg sist? ^^
7. Hva sto på den forrige sms-en du fikk? At jeg ikke får noen telefoner fra venninna mi Sina denne uken, fordi hun jobber sent hver dag.
8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Sms! Hater å ringe, og påstår at jeg har telefonskrekk (litt overdrevet, så klart!)
9. Er dine foreldre gift eller skilt? Gift.
10. Når så du moren din sist? 10 minutter siden.
11. Hva slags farge har du på øynene? Grønn/grå.
12. Når våknet du i dag? 11 et eller annet. Deilig med fri 😀
13. Hva er din favoritt julesang? Driving Home for Christmas med Chris Rea.
14. Hva er ditt favoritt sted? Disney World, selvfølgelig ❤
15. Hvilket sted liker du minst? Norge, om vinteren.
16. Hvor tror du at du er om ti år? Håper jeg er mer etablert enn jeg er nå! Forhåpentligvis ferdig utdannet med en jobb jeg liker. Og aller helst boende i USA!
17. Hva skremte deg mest om natten da du var liten? Mareritt..?
18. Hva fikk deg til å le sist? Å lese kommentarer på ONTD.
19. Hvor stor er senga di? 120 cm.
20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin? Bærbar
21. Sover du med eller uten klær? Sover med en t-skjorte. Men hater å sove med pysjbukse!
22. Hvor mange puter sover du med i senga? Ligger på en, men har et par til i senga.
23. Hvor mange land har du bodd i? 2.
24. Hvor har du bodd? Tre forskjellige hus/leiligheter på Kløfta, og et par til i Orlando, Florida.
25. Foretrekker du sko, sokker eller barfot? Sokker eller barfot.
26. Er du sosial? Prøver å være i alle fall, har litt lett for å bli usosial til tider.
27. Hva er din favorittis? Sjokolade.
28. Hva er din favorittdessert? Sjokoladefondant eller tiramisu.
29. Liker du kinamat? Ja!
30. Liker du kaffe? I små mengder.
31. Hva drikker du til frokost? Saft.
32. Sover du på en spesiell måte? På siden.
33. Kan du spille poker? Til en viss grad.
34. Liker du å kose? Selvfølgelig.
35. Er du et avhengighetsmenneske? Tja, jeg kan tenke meg det, men kommer faktisk ikke på noe jeg synes jeg er avhengig av…
36. Kjenner du noen som har samme bursdag som deg? I grunn ikke.
37. Vil du ha barn? Ja.
38. Kan du et annet språk enn norsk? Engelsk, og litt spansk.
39. Har du noengang vært i en ambulanse? Nei.
40. Foretrekker du havet eller basseng? Elsker begge deler, er lykkelig bare jeg får bade!
41. Hva bruker du helst penger på? Smykker og filmer.
42. Eier du dyre smykker? Ja, eier en del dyre smykker, men enda fler billige smykker!
43. Hva er ditt favoritt TV program? Liker best de som ikke går på TV lengre som I Love Lucy, Friends, That ’70s Show, Sex and the City. Og så elsker jeg reality shows alt for mye (konkurranse baserte, ikke Real Housewives of etc)
44. Kan du rulle med tungen? Ja.
45. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Kjenner ganske mange morsomme mennesker, så tror nok det blir for langt å ramse de opp. Det er med andre ord ikke vanskelig å underholde meg :p
46. Sover du med kosedyr? Har en boxer-bamse jeg aldri kommer til å slutte å ha i nærheten. Alle andre har blitt pensjonert :p
47. Hva har du som ringelyd? Har hatt den samme sangen i noen år nå, og det er Sussudio med Phil Collins (har den altså fra soundtracket til American Psycho).
48. Har du klesplagg fra da du var liten? Ja, Mamma har nok tatt vare på en del kjoler som ble kjøpt til meg i USA.
49. Hva er det du har nærmest deg som er rødt? Safta mi :p
50. Flørter du mye? Tja, når sjansen byr seg, men vil ikke si mye.
51. Kan du bytte olje på bilen? Det kan hende hvis jeg må. Men har aldri gjort det før, annet enn da jeg ble lært det.
52. Har du fått fartsbot før? Nope.
53. Hva var den forrige boken du leste? The Help av Kathryn Stockett.
54. Leser du avisa? Det hender. Leser nettaviser hver dag.
55. Abonnerer du på noen blader? US Cosmopolitan.
56. Danser du i bilen? Nei, det skjønner jeg faktisk ikke hvordan er mulig :p
57. Hvilken var den siste radiokanalen du hørte på? Hører ikke på radio.
58. Hva var det siste du skrev ned på papir? En handleliste.
59. Når var du i kirka sist? I fjor sommer, i bryllupet til fetteren min.
60. Er du lykkelig? Har vært lykkeligere, og tror jeg kan være lykkeligere. Så vet ikke om jeg er så særlig lykkelig med livet mitt akkurat nå. Føler jeg svever mellom to stadier i livet mitt, men den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves!

 


(weheartit.com)

4 thoughts on “60 random fakta om meg.

Legg igjen en kommentar

