Ukens Bilde; uke 9!

Nå har jeg helt oversett/glemt Ukens Bilde i et par uker, så da kan jeg vel likegjerne oppdatere det nå!

 

Måtte selvfølgelig ta et Oscar relatert bilde, og da ble det til dette über turist bilde av meg selv! Dette er tatt for nesten to år siden dagen før Oscar utdelingen i 2010! Det året jeg bodde i USA fikk jeg ikke med meg noe som helst som skjedde utenfor vår lille verden, og visste faktisk ikke at Oscar utdelingen var da jeg og venninnen min bestilte oss denne ferieturen! Men dagen etter hadde vi allerede bestilt hotellrom i Las Vegas, så det ble jo ikke til at vi var der på selve Oscar dagen. Men å ha gått på den røde løperen, det har jeg! Bare det var plastikk over den.. :p

8 thoughts on “Ukens Bilde; uke 9!

Legg igjen en kommentar

