Starbucks + kinotur

Føler jeg har vært skikkelig dårlig til å blogge i det siste, føler inspirasjonen til å skrive har vært på bunn/har virkelig ikke bare giddet. Men det har jo vært vinterferie, så det er vel kanskje lov. Ble tydeligvis ikke noe nytt Ukens Film innlegg i kveld, og har nå tre filmer på lur som jeg skal skrive om. Begynner å bli litt mange ord oppi topplukket som venter på å bli skrevet ned, men føler meg for okkupert av andre ting. Føles også ut som en evighet siden jeg har svart på noen kommentarer eller kommentert på andre blogger. Jaja, blogg skal vel ikke være alt det heller.

I dag ble det endelig kinotur på meg og Nina C igjen, er jo så lenge siden sist. Vi så på Young Adult, men før den tid tok vi turen til Gardermoen og til Starbucks! Dette hadde vi pratet om lenge, og nå kunne vi endelig sette foten innenfor en Starbucks igjen! Var ikke så ofte jeg kunne ta meg råd til noe der da jeg bodde i USA, og likte faktisk ikke kaffe på den tiden. Så det jeg pleide å drikke der fantes selvfølgelig ikke på den norske versjonen av kaffekjeden, men frappuccino ble det i alle fall på meg. Men faktisk liker jeg den bedre på Kaffemakeriet og Wayne’s Coffee. Og det er jo like greit, er jo ikke ofte man orker å ta en svipptur innom Gardermoen, liksom :p

Og se her, vanker visst en del på Lillestrøm kino, og snart kan de oppkalle et sete etter meg!


^^ Det verste er at jeg har garantert sittet i dette setet flere ganger, men har bare ikke tatt vare på billetten :p

Vært på den nyåpnet Starbucks enda?

4 thoughts on “Starbucks + kinotur

  1. Jeg har ikke vært på Starbucks på Gardermoen enda, men kjæresten min var med å bygge den. Tror ikke jeg kommer til å dra dit heller. Er visst dyrt der. Det får bare være en ekstra gode når man reiser til utlandet.

    • Det var faktisk ikke så dyrt som alle skal ha det til! Det jeg drakk kostet omtrent det samme som alle andre steder (også er det jo forskjellige priser på de tre str.). Og det var flere ting som faktisk var billigere der enn på kafèen jeg jobber på…

Legg igjen en kommentar

