Happy birthday to me!

Nå er jo snart bursdagen min over for i år, men måtte jo innom bloggen å lage et bursdagsinnlegg! Kom hjem fra tur til Kiel i dag, så det ble en tidlig morning, og blir nok en tidlig kveld også. Dagen har ikke blitt brukt til stort, annet enn å gå ut å spise med Mamma på Egon. Var i grunn nesten så bursdagen min heller ble feiret på båtturen (som jeg selvfølgelig skal skrive om i morgen). Og føler i grunn at 23 år ikke er så mye å feire, for første gang har jeg følt litt vemodighet med å bli eldre… :p

Men fikk jo både gaver og bursdagshilsner, og det er jeg alltid evig takknemlig for!


^^ Denne fine esken som jeg også måtte ta bilde av inneholdt gaven fra Mamma og Pappa.


^^ Disse herlighetene falt jeg for øyeblikkelig, og er annerledes enn de typiske Jeffrey Campbell skoene alle andre går rundt med. Så de faktisk på Anna Paquin og bestemte meg for at disse måtte jeg også ha!


^^ Og dette er da det lille gavebordet mitt, får som regel bare penger,
bortsett fra skoene fra foreldrene mine og en Bacardi fra sjefen min. Alt kommer nok godt med :p

4 thoughts on “Happy birthday to me!

Legg igjen en kommentar

