Vinterferie!

Yay, da har jeg faktisk vinterferie! Det er lenge siden sist! Og jeg kan vel også heller kalle det bursdagsferie, for bursdagen min er jo alltid i vinterferien. Har faktisk aldri vært på jobb eller skole på bursdagen min! Ferien skal brukes på Color Line tur til Kiel, men vi kommer hjem på bursdagen min på tirsdag, så noen konkrete bursdagsfeiringsplaner har jeg ikke.

Nå skal fri fra jobb nytes, og begynner med å klistre snuta foran TV-en for å se The Voice. Senere i kveld/natt morgen kommer Ukens Film, og det er en film jeg i grunn forventer at alle på i alle fall min alder har sett!


(weheartit.com)

6 thoughts on “Vinterferie!

  1. Så deilig med vinterferie, og båtturen til kiel høres heller ikke feil ut:) kos deg masse.

    Ønsker deg en riktig god helg:)

  2. Du får ha en fin bursdagsferie da:P hehe. Vi får planlegge nærmere hva vi skal gjøre på fredagen som kommer=)
    SV;Tvserien har ikke nok blitt promotert så mye andre steder enn tvkanalen MAX,så de som ikke har MAX har nok ikke hørt om denne her før. Men det går ann å se online osv:) Evt. nett tv på MAX =)

Legg igjen en kommentar

