The Beach Boys konsert!

I går var en daffedag, og kan egentlig ikke huske at jeg gjorde noe særlig. Er som en zombie! Men en ting skjedde! Åpnet opp en mail fra Platekompaniet og der sto det at selveste The Beach Boys kommer til Spektrum og i går var det forhåndssalg for alle KOMPIS-medlemmer på Platekompaniet (de ordinære billettene ble lagt ut for salg i dag)! Jeg og Mamma fikk med oss to venninner som ville bli med, så da blir det Beach Boys konsert på oss 31. juli! Og vi skal sitte på tredje rad! Vet ikke om det egentlig er så stor fordel å sitte så langt nære, men er jo gøy å sitte så utrolig langt fremme for en gangs skyld! Skal faktisk på Bernhoft konserten om to måneder, og der fikk vi ikke akkurat særlig bra plasser.

Så da blir det i alle fall to konserter på meg i år! Har også prøvd å få med noen venner på en liten weekend-tur for å se blink-182 men det er visst ikke så lett å ordne alikevel. Og så har jeg veldig lyst til å dra på Madonna konserten, men billettene blir lagt ut for salg på mandag, og da er jeg på Color Line Cruise til Kiel. Men hvis det er igjen noen dagen etter kan jeg kjøpe de i bursdagsgave til meg selv, for på tirsdag har jeg nemlig bursdag!

(weheartit.com)

Noen fler som skal på konserter i år?

7 thoughts on “The Beach Boys konsert!

  1. Så gøy å spennende med to konserter på så kort tid, og at dere fikk kjempe gode plasser på konserten til sommeren. det blir nok en opplevelse, og mye liv:) jeg har ikke planer om noen konserter egentlig, tar det litt som det kommer.

Legg igjen en kommentar

