Ukens Bilde: Uke 7!

Tok meg faktisk bloggfri i går, og brukte dagen på å være på jobb, se på Grammy Awards og spille The Sims 3. I dag har dagen gått i frisør time, mini-shopping og kake baking! Farget håret ganske så mørkt, og ser nesten helt svart ut! Kjøpte meg også litt treningstøy for who am I kidding, må vel prøve å få til litt av det også! Og selvfølgelig ble det med meg noen DVD-er hjem fra Platekompaniet, kjøpte To Kill A Mockingbird, No Strings Attached og The Help (må se den igjen før Oscar utdelingen!)

Men nok oppdatering, nå er det tid for denne ukens bilde!

Måtte selvfølgelig grave frem et bilde fra Toy Story Midway Mania i Hollywood Studios, som jeg nevnte i min filmanmeldelse av Toy Story! Har til nå sett de to første filmene, og holder på med den tredje, så ble mildt sagt bitt av Toy Story basillen denne helgen! Akkurat dette bildet er tatt i den laaaange køen til riden, hvor det er spredd masse gigasvære leker rundt omkring. Her ser vi en interaktiv Mr. Potato Head som sa masse dumt om de som sto i køen! I Disney skal man selvfølgelig ikke kjede seg når man står i kø!

8 thoughts on “Ukens Bilde: Uke 7!

  1. Deilig med litt bloggfri også:)

    SV;hehe,sant det=) Blir nok greit å avrunde det nå:P

    Bra at det er flere som ikke liker Valentines dagen:P Tror folk ikke helt skjønner opprinnelsen til hele Valentines dagen.

    //haha:P Såpass!:) Kanskje jeg skal prøve loopen først, har vurdert det hver gang jeg har vært,men har ombestemt meg i siste liten:)

    //Da må jeg ta litt valium eller beroligende:P hehe. neida, hehe.

    Vi får ta med oss Hanne på en roadtrip 🙂 Leie eller låne en bil å dra opp nord for å se nord-lyset:)

    • Ja, det er jo i grunn det innimellom også!

      // Hehe, du må jo prøve loopen! Eller hva med den lille dragen først, hvis du ikke har prøvd den allerede?

      Ja, det kunne vi jo ha gjort 🙂

  2. Så mye du fikk gjort da, effektiv:)
    Bilde var kjempe stilig:)

    her var det også bloggfri igår, og søndag. Av og til strekker ikke tiden til, så da må bloggen nedprioriteres.

Legg igjen en kommentar

