Endelig er lørdagskvelden her!

Endelig er det lørdag! En lang arbeidsuke er over, føles ut som jeg ikke har gjort annet enn å være på kafèen og sove denne uken, så var ganske lei da klokken begynte å nærme seg 16 i dag! Resten av helgen skal brukes til å lade batteriene, akkurat nå mens jeg ser på Melodi Grand Prix (for guds skyld ikke send Plumbo videre!). Min stemme gikk til Tommy Fredvang, likte låten hans skikkelig mye!

Ellers blir det kanskje en film på meg, fikk nemlig noen filmer i posten i går! Toy Story 1, 2 & 3 og The Fighter. Har faktisk aldri sett Toy Story filmene (helt seriøst!), så gleder meg veldig til å få sett dem!

Vil også fortelle om en konkurranse som falt midt i blinken hos meg! Den er på bloggen til Karoline, og man kan vinne en vakker ring hun har laget, neglelakk og en lipliner! Vil virkelig vinne, for ringene hun lager er så utrolig fine! Dere finner konkurransen hennes her.

Noen fler som ser på MGP i kveld?

10 thoughts on “Endelig er lørdagskvelden her!

  1. Her ser vi på «hver gang vi møtes» på tv 2. Plumbo sin sang er fengende, men ikke noe som burde bli sunget utenfor Norges grenser:)
    Har du ikke sett toy story, da er det virkelig på tide:) kos deg masse.

    //Walk in closet er veldig greit å ha, og det hadde vært greit å hatt det innenforbi soverommet, men nå må jeg ned i kjelleren. Litt tungvindt, men likevel veldig glad for at jeg har det rommet, og at størrelsen er såpass stor.

    ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld.

  2. Deilig med lørdagene når man jobber=) Har ikke fulgt med på MGP i år,ikke noe delfinaler.Men håper heller ikke at plumbo går videre.
    Tror jeg kun har sett 1 toy story film.

    SV;Så bra:)

    //Tror jeg hørte om Swingers pga du snakket om den en gang.

    //hehe, såpass.Kanskje ikke The Walking Dead er noe for deg:P Men det er ikke så mye blod og gørr som man tror.

Legg igjen en kommentar

