Bøker jeg skal lese i år!

Har aldri vært noe særlig lesehest, men har alltid en bok jeg leser, og om sommeren pleier det å bli en del. Har altfor mange uleste bøker i bokhylla mi, så her er en liste over alle bøker som jeg har lyst til å lese i år, både bøker jeg allerede eier, og ikke har fått kjøpt enda.

Does the Noise In My Head Bother You? av Steven Tyler
I Think I Love You av Allison Pearson
Heart of the Matter av Emily Giffin
An Object of Beauty av Steve Martin
One Day av David Nicholls
The Secret Dreamworld of A Shopaholic av Sophia Kinsella
Shopaholic Abroad av Sophia Kinsella
Little Women av Louisa May Alcott
Deadlocked (Sookie Stackhouse Novels) av Charlaine Harries

 


(weheartit.com)

 

Og jeg finner sikkert andre bøker i løpet av året jeg vil lese, så listen blir sikkert bare lengre som tiden går, for jeg er så dårlig til å sette ned tid til å lese bøker. Føler at jeg har holdt på med The Help i en halv evighet nå!

 

Har du lest/tenkt til å lese noen av disse bøkene?

17 thoughts on “Bøker jeg skal lese i år!

  1. Jeg er desverre ikke personen som setter av tid til å sette meg ned med en god bok, jeg prøver og av og til lykkes jeg, men det er lenge mellom hver gang. Det skjer alltid så mye rundt meg, at tiden løper helt fra meg.

    //det går selvfølgelig an å bytte fra plan til SOS om du ønsker det. Jeg valgte sos fordi de bruker minst penger på administrasjonen. jeg betaler 250 kr i mnd, og 238 kr går direkte til å hjelpe, mens kun 12 kroner går til administrasjon. De andre fadder «selskapene» tar endel mer rett i sin egen lomme, og det liker jeg ikke. Men uansett, alle monner drar:) En kjempe god gjerning.

    • Det er i grunn ikke jeg heller, så det blir veldig lite om vinteren, før bruker å lese i bilen når familien drar til båten våres sånn ca hver helg om sommeren. Men hvis man lever et travelt liv blir det vanskelig å sette av tid til å lese!

      // Gjorde igrunn ikke noe research på det, bare valgte Plan fordi jeg hadde vært borti det før gjennom Mormoren min. Men ja, pengene kommer jo til nytte, og jeg for heller bytte til SOS en gang i fremtiden hvis jeg ønsker det 🙂

  2. OMFG! Har det allerede kommet ut TO nye bøker av Sookie Stackhouse-bøkene? :O Herregud, jeg må bestille de nye asap, takk for at du laget dette innlegget! Kan ikke tro at jeg har gått glipp av hele to bøker :p Elsker nemlig denne serien skjønner du! 🙂

    // Haha, skjønner den da 😉 Er ikke alle som blir like begeistret om jeg går sånn (les; mamsen og kjæresten, haha). Ja, håret på alle tre synes jeg er nydelig 🙂

    • Tror de kommer hver mai… I fjor var første gang en av bøkene kom ut etter at jeg begynte å lese serien, men tror de har kommer ut hvert år. Men du burde absolutt lese den, elsker serien. Begynte for 1 1/2 år siden, og kan nesten si det var disse bøkene som virkelig fikk opp leselysten min, aldri lest så mange sider, så fort før!

      // Haha, men hvis du liker det, så gjør det!

    • hehe,denne her skulle ikke til deg. Går litt fort i svingene.hehe:P

      Men denne her:Kjempe bra å kjøpe brukt:) Må se få lest noe av Charles Dickens! Kult at du får lov til gå på lagret på brukthandelen da:)

Legg igjen en kommentar

