Ukens bilde; uke 6!

Da er en lang arbeidsuke startet. Har fri i morgen, men jobber alle andre dager denne uken. Men å spare penger er jo noe jeg prøver å gjøre så godt jeg kan, så det kommer godt med! Har egentlig ikke så veldig mye annet å oppdatere om, så her kommer denne ukens bilde!

Dette bildet er tatt i Animal Kingdom, Disney World, og er av Expedition Everest, en av de beste ridene i hele Disney World! Merker at jeg har skikkelig berg-og dalbane abstinenser nå, et halvt år siden jeg var på usle Tusenfryd! Og når jeg ser på dette bilde tenker jeg umiddelbart på steikende varme, for av en eller annen grunn så er det hjørne av parken denne berg-og dalbanen befinner seg i det varmeste stedet jeg har vært! Det er som å gå oppi en kjele med kokende vann, det steker på huden! Å, som jeg savner det! Hvor er du sommer? Selv bare den lille, småkalde sommeren som er her i Norge!

2 thoughts on “Ukens bilde; uke 6!

Legg igjen en kommentar

