Plan fadder!

For noen dager siden gjorde jeg en skikkelig god beslutning! Har alltid hatt lyst til å bli Plan-fadder, og i går fikk jeg endelig min velkomstpakke, og er offisielt en Plan fadder! Mormoren min var det før, og det var alltid jeg som måtte oversette brevene. Men har alltid hatt lyst til å være det selv, men har jo egentlig aldri hatt råd til det, før nå!

Mitt fadder barn er en jente på ni år fra Peru (merkelig nok der Mormoren min også hadde fadder barn), og nå skal jeg begynne å skrive mitt første brev til henne! Det eneste som er litt synd er at man ikke kan gi små gaver til barna lenger, noe jeg hadde gledet meg til. Men får vel finne fram noen passende bilder, og penn og papir!

Er du/har du vært fadder før?

14 thoughts on “Plan fadder!

  1. Vi har hatt et fadderbarn før. Så hadde jeg eget et for 2 år siden som var fra Vietnam. Men jeg hadde dessverre ikke råd til å forsette å betale. Men har veldig lyst til det igjen. Kanskje at hele familien bidrar:)

    SV;Kom igjen da:P Vi kan jo dra med oss Hanne på turen,så tar vi en tur opp til Kilimanjaro:) hehe.neida.:)

  2. jeg digger digger digger deg:)) Jeg er også fadder, i sos barneby. Jeg er fadder for en gutt på 18 mnd fra PERU:) Jeg har laget album til han, med bilder av oss, dyra, eiendommen, sommer, vinter osv. noe han kan se på når han blir eldre. sendte også avgårde masse tegnesaker, blokker og blyanter, leker, og bamser. Jeg har lyst å besøke han om noen år til, og ta det som en ferie sammtidig. En veldig god gjerning å være fadder:)

    • Haha, takk for det :p Tenkte ikke over å sjekke opp SOS Barneby, eller så hadde jeg gått for det når jeg leser dette! Høres jo så koselig ut det du driver med, var liksom det jeg hadde lyst til 😦 Men kan vel kanskje var fadder hos Plan en stund, og så bytte til SOS Barneby, spre den gode gjerningen litt 🙂

Legg igjen en kommentar

