Update

Føler jeg igjen endte opp med både blogg fri og internett fri. Har ikke sittet mye foran PCen de siste dagene, og det er det flere grunner til. Og en av de er at jeg har holdt på med å fikse min nye PC! Jepp, har endelig gått til innkjøp av en ny PC, den var i grunn alt for dyr og alt for impulsivt, men får håpe den er bedre enn den gamle. Endte opp med å kjøpe en Dell XPS (ikke at det sier meg noe!), og skriver endelig mitt første blogginnlegg fra min nye, fine PC! Det blir selvfølgelig litt uvant, og har brukt dagene på å overføre alt jeg skal overføre, fikse ting som har irritert meg, og endelig innstallert alle Sims spillene mine. Får bare håpe de fungerer på denne PCen, men regner jo med det. Pluss at den er nesten stille som en mus, i motsetning til den gamle som hørtes ut som en F16 take-off på repeat!

Har også jobbet en del, og ble faktisk akkurat oppringt om jeg kunne komme på jobb i kveld også, men fikk så sykt vondt i ryggen i går (har visst noe som er litt skjevt i ryggen som jeg ikke får gjort noe med), så måtte bare si at jeg ikke greide det. Har fri i morgen også, og håper det bedrer seg før torsdag.

Ble ikke noe Ukens Bilde i går, og tror ikke det blir det heller. Skal snart sette meg ned å skrive noen lange innlegg, har noen filmer på lager å skrive om😉


(weheartit.com)

^^ Har ikke nevnt det så særlig på bloggen, men begynner å bli grådig lei av vinteren nå!

Yay, for überrandom innlegg! :p

11 thoughts on “Update

  1. Gratulere med ny pc:)

    SV;Var blitt en del år siden sist jeg så den også. Så det var på tide å se «The Green Mile» igjen! Etter å sett den har jeg lyst å ha en søt liten mus som skal hete «mr.jingles»:)tihi. Men tror kanskje Miley ville spist musa opp:)

Legg igjen en kommentar

