Color Bug!

I går fikk jeg ikke èn, men to pakker i posten! Blir nesten som en liten mini-juleaften. Og da fikk jeg to skatter jeg fant på eBay, selvfølgelig. Den ene var et Disney Couture kjede som jeg synes er så fint, og en erstatning for de navnekjedene som har blitt så populært. Fant ut at Nina-Martine ble ALT for dyrt! Og så fikk jeg endelig tak i ColorBug fra Kevin Murphy! Det har jo vært så på mote å ha crazy farger i håret, og denne lille saken tilfører spreke farger, men som går bort neste gang du vasker håret! Den fins i tre farger, og kjøpte lilla, men tror jammen jeg skal gå til innkjøp av oransje og rosa også!


^^ Det fine kjedet mitt ❤


^^ Man tar bare å gnir denne på håret.


^^ Og voila! Så blir det seendes slik ut! Fargen ble kanskje litt sterkere på bildet med blitz
enn det er i virkeligheten. Også synes det mindre på meg fordi jeg har mørkt hår.

Noen fler som har prøvd ColorBug fra Kevin Murphy?
(og nei, innlegget mitt er selvfølgelig ikke reklame :p)

20 thoughts on “Color Bug!

  1. Så kult at du har kjøpt ColorBug! Det er jo virkelig super tøft. Hadde lett kjøpt både en og to farger selv hadde jeg hatt en farge hvor det hadde blitt synlig. Jeg har så mørkt hår nå at det vil funke dårlig. Det var super kult på deg. Virkelig! Begge tomlene i været 🙂

    • Tenkte ikke på at å ha mørkt hår ville gjøre at fargen viser mindre. Kjøpte også lilla fordi jeg ville at den skulle vise minst, men må nok få prøve de andre fargene også!

  2. SV;hehe,det har gått meg hus forbi for å si det sånn.:P

    //hehe,så bra:) Skulle gjerne hatt en større lommebok. Ser ikke på hvor mye de plaggene koster når jeg putter de sammen på settet hos polyvore. Men enkelte at tingene koster en del tusen norske kr.:O hehe.
    Jeg greide heller ikke å følge det norske sendeskjemaet for Once Upon a Time. Tror jeg er på episode 5 eller 6.

    //Thumbs up:) Bra at du har begynt å lese mer!

Legg igjen en kommentar

