Best kledd på Golden Globes!

Natt til mandag var det duket for det årlige Golden Globes, og jeg var selvfølgelig klar for å følge prisutdelingen. Men ble selvfølgelig så trøtt at jeg til slutt ga opp etter å ha sett fra den røde løperen, og sovnet før showet begynte! Så da brukte jeg mandagskvelden min til å se på hele prisutdelingen. Jeg elsker award season, men det bare er så synd at de jeg heier på stort sett taper. Men kan jo nevne at jeg var fornøyd med Michelle Williams som vant for My Week with Marilyn (kvinnelige hovedrolle), Octavia Spencer for The Help (kvinnelige birolle), Jessica Lange for American Horror Story (birolle i TV serie), Woody Allen for Midnight In Paris (manus), og ble like sjokket som personen selv da Matt LeBlanc (Joey i Friends) vant for rollen i TV-serien Episodes (som jeg ikke har fått sett). Han var min første kjendiskjærlighet, og han ser jo fortsatt bra ut, selv med grått hår! Det er ikke bare George Clooney som får det til :p

Ellers er jeg glad for at The Descendants vant beste film, for da har jeg bare enda mer grunn til å se den! Har også lyst til å se The Artist, som vant flest priser.

Men det jeg pleier å følge aller mest med på når jeg ser prisutdelinger er alle de vakre kjolene! Det var i grunn ingen kjoler som sa «wow» til meg, men det var mange fine, og en del mindre fine. Og dette er mine favoritter!


^^ Emma Stone i Lanvin.
Hun slår egentlig aldri feil i mine øyne, elsker stilen hennes!


^^ Laura Dern i Andrew Gn.
Grønt og glitter, to ting jeg elsker!


^^ Morena Baccarin i Georges Chakra.
Det er alltid mange svarte kjoler på slike events, og denne var uten tvil min favoritt!


^^ Kate Beckinsale i Roberto Cavalli.
Hun havner alltid på slike lister jeg lager, og her er hun igjen i en kjole som like gjerne kunne vært en brudekjole!


^^ Evan Rachel Wood i Gucci.
Dette var en skikkelig annerledes kjole, og visste ikke om jeg elsket eller hatet den. Men bestemte meg til slutt!


^^ Michelle Williams i Jason Wu.
Synes denne kjolen var kjempesøt på den like nydelige damen.


^^ Kelly MacDonald i Lorena Sarbu.
Likte denne kjolen skikkelig godt, skulle bare ønske hun hadde latt håret falle!


^^ Paula Patton i Monique Lhullier.
Det er ikke ofte man ser knallgule kjoler, og for jeg som elsker gult var denne midt i blinken!


^^ Sofia Vergara i Vera Wang.
Og selvfølgelig slår Sofia Vergara til igjen med en vakker kjole og sine fantastiske former. Elsker virkelig denne fargen og denne fasongen, så det er ikke rart den er blant mine favorittkjoler!

Hvilke kjoler var dine favoritter fra Golden Globes?

10 thoughts on “Best kledd på Golden Globes!

  1. Fikk ikke se hele showet natt til mandagen pga pcen min hengte seg opp.men jeg lastet ned showet på mandagen. Like greit pga da kan man spore over de lange takketalene.hihi. Noen er fine og sånt,men du blir litte gran flau på deres vegne når de snakker for lenge og den melodien begynner. hehe.

    Men ble kjempe glad for at Michelle Williams vant og selvsagt Octavia Spencer for beste birolle:)

    SV;Mhm. Ble litt trist å høre det. Liker å følge med på hva de gjør og de utretter mye fint:) Det går ikke en episode uten at jeg gråter en skvett:Phehe

Legg igjen en kommentar

