Mål for 2012!

Kanskje èn uke for sent for dette innlegget, men det tar jo en stund å sette seg mål også. Og enda lengre blir det å gjennomføre de alle. Har aldri vært noe særlig fan av nyttårsforsetter, tror i grunn jeg aldri har hatt det heller, for hva er virkelig vitsen? Så da har jeg heller kommet opp med en liste med mål jeg vil/må gjennomføre i løpet av året. Og nå er det offisielt der ute i cyber-space, så da burde jeg virkelig begynne å gjøre noen av de også!

– Spare, spare, og spare penger.
– Shoppe mindre.
– Øv/ta TOEFL testen.
– Øv/ta SATs.
Bli Plan-fadder.
– Jobbe frivillig.
– Reise på ferie (Australia for å besøke Linda, kanskje? :D)
– Nyte livet mer!


(weheartit.com)

Har du noen mål for 2012?

8 thoughts on “Mål for 2012!

  1. Syntes dette var utrolig bra mål og realistiske🙂
    Jeg har vel ikke satt meg noen mål sånn skritflig, men tenker å spare mer, shoppe mindre, trene regelmessig og kanskje slutte å snuse..😛

    • Jaa!!❤ Har veldig lyst til det!! Og skal nok greie å få råd til det, eller hva? :p Har også spurt Sina, men hun var på toget da vi begynte å prate om det, og mistet dekningen. Men skal nevne det igjen! :p

Legg igjen en kommentar

