Tenk at man aldri kan kjøre Jaws igjen!

For èn uke siden stengte en av mine favoritt rider i Universal Studios Florida. Kan ikke tro at jeg har kjørt Jaws (basert på Jaws/Haisommer filmene) for aller siste gang, og vet virkelig ikke hvor mange ganger jeg kjørte den i løpet av de siste 12 årene. Den var fast inventar hver gang jeg var i parken da jeg bodde i Orlando, og kommer virkelig til å savne den neste gang jeg kommer meg tilbake. Har mange gode minner fra den riden ❤


^^ Fant denne utrolig bra filmen på youtube. Viser virkelig hvordan riden er i virkeligheten, bortsett fra at man skvetter enda mer, blir nesten brent på armene av eksplosjonen, og jeg blir alltid KLISS våt :p

Noen fler som elsker fornøyelsesparker?

16 thoughts on “Tenk at man aldri kan kjøre Jaws igjen!

  1. Jeg elsker fornøyelsesparker! Jeg blir 10 år igjen. SÅ gøy! Jeg har aldri vært i noen av parkene i Florida, men det står veldig høyt oppe på listen. Jaws attraksjonen ser jo superkul ut!

    • Den stengte 2. januar! Gikk mange underskriftskampanjer om å beholde den, men det funket visst ikke. Er ikke helt klart hva som kommer til å erstatte den, men ingenting kan måle seg med Jaws 😦

    • Hehe, det ER kjempegøy! Og bra laget, selvom haien er veldig fake, selvom det ikke er noen overraskelse. Florida er absolutt et sted du burde oppleve, det er helt fantastisk ❤

  2. ÅGUD, over mitt lik at jeg hadde vært med på en sånn tur! Det jeg er mest redd for er vel haier, havdybder og ski 😐

    // Takk, det er veldig enkelt: handler cobachon og pendant base på Etsy og lakkerer glasset med det jeg vil 🙂 Plasserer deretter glasset med neglelakken (som har tørket) ned i basen med superlimet 🙂

Legg igjen en kommentar

