Mine favoritter fra 2011!

2012 er her! Og da tenkte jeg at jeg kunne ramse opp en del av mine favoritting fra 2011. Det er sikkert mange andre kategorier jeg kunne tatt med, men de har jeg da selvfølgelig greid å glemme.

Så her er mine favoritter fra 2011!

Tv-serie:

Tror jeg må ende opp på Boadwalk Empire som den absolutt beste! Jeg vet, var skikkelig nedfor av avslutningen på sesong 2, siden min favorittkarakter døde. Men de to sesongene jeg så i sommer og i høst opp til det, var helt fantastisk! Ellers likte jeg virkelig sesong 4 av True Blood, og så brukte jeg hele sommeren på å se alle sesongene av How I Met Your Mother, den morsomste TV-serien på lenge!


Film:

Skrev nettopp en liste over mine favorittfilmer fra i år (her), så vet virkelig ikke om jeg greier å velge èn favoritt. Men tror kanskje jeg greier å kutte det ned til tre, og da blir det Black Swan, Easy A og 50/50.


Bok:

Tror jeg leste 7-8 bøker i år, og min favoritt av disse er Water for Elephants. Var en så fin bok, og det samme var filmatiseringen av den!


Beste sang:

Her kan det jo være så mangt! Men elsker virkelig Super Bass med Nicki Minaj, og tror også jeg må nevne både Young Blood med The Naked and Famous og Hello med Martin Solveig.


CD:

Her er det to som skiller seg veldig ut, og det er Lady Gaga’s Born This Way og Bernhoft’s Solidarity Breaks. Men Gaga troner nok alltid høyest i mitt hjerte!


Celebrity crush:

Her kan det bli nevnt altfor mange, men utenom #1 som selvfølgelig er Christian Bale for evig og alltid, var det Michael Pitt (Boardwalk Empire) og Alexander Skarsgård (True Blood) som får æren av å være årets ultimate eye candy for min del!

Ferie:

Det er selvfølgelig ferieturen til Italia i sommer! Leide en leilighet og nøt lange dager i 40 grader, med shopping og sightseeing ❤


Innkjøp:

 

Det må bli enten Michael Kors klokken min eller min nye Guess by Marciano veske, begge kjøpt i Italia.

 

Det er bare å stjele «idèen» min, vil gjerne lese om hva som var deres favoritter fra året som har gått!

Legg igjen en kommentar

