Topp ti drømmereisemål: #8!

Her kommer det neste reisemålet over mine drømmereisemål!

 

#8 – Tokyo!

Hvem har vel ikke lyst til å besøke Japan og Tokyo?! Som jeg har nevnt tidligere, har aldri vært i Asia og har kjempe lyst til å reise til den delen av verden også. Tokyo er jo nesten et must!

Jeg har så lyst til å oppleve denne byen, dens høye skyskrapere, travle byliv og neonlys. Har så lyst til å vandre gatene, gå inn i masse random butikker og se om de virkelig har like mye Hello Kitty ting som i Japan i Disney World.

^^ Ta det med ro, det har de nok :p

Jeg vil besøke Imperial Palace og nydelige japansk hager. Jeg vil bruke alle sparepengene mine på shopping. Jeg vil kjøpe en kimono. Jeg vil spise fantastisk sushi. Jeg vil kjøre de vanvittige berg- og dalbanene som finnes der. Og ikke minst, jeg vil besøke Tokyo Disneyland!!

Jeg kan tenke meg at Tokyo er en by det kan ta et helt liv for å oppleve alt den har å by på. Og håper virkelig jeg en gang kan få oppleve noe av det. Japan i Epcot (Disney World) holder liksom ikke :p

Har du vært i Tokyo?

Legg igjen en kommentar

