Topp ti drømmereisemål: #10!

Har hatt det utrolig gøy med å mimre om de fantastisk stedene jeg har vært så heldig å besøkt, så tenkte jeg skulle fortsette med steder jeg drømmer om å besøke! Har lagd meg en ny liste over Topp ti drømmereisemål, og her kommer nr. 10 på listen!

# 10 – Thailand!

Har aldri vært i Asia, men har selvfølgelig alltid drømt om det! Og er det noe man finner i Asia så er det vakre strender som man skulle tro bare var en fantasi. Og de beste strendene finner man i Thailand! Jeg drømmer om en gang å bare dra på en slappe-av-ferie, med bare mange timer på stranden, nyte sjøen, og rett og slett bare slappe av og ikke gjøre noe annet. Phuket er vel kanskje det mest kjente stedet å besøke, og hadde ikke hatt noe imot en slik ferie der.

 

Men Thailand har selvfølgelig mye annet enn bare strender. Bangkok er vel sikkert verdt et besøk, og har hørt mye fint om byen Chiang Mai helt nord i landet. Thailand er jo et land med mye kultur, en helt annen enn det vi er vandt til, og det hadde vært utrolig gøy å besøke et sted som ikke er i USA eller Europa!

 

 

Thailand er definitivt et sted jeg kunne tenkt meg å besøke, det er vel et sted mange nordmenn reiser til, og er uten tvil et av de mest besøkte landene i Asia. Hadde virkelig ikke hatt noe i mot å nyte late dager på en strand i Thailand!

 

 

 

Har du vært i Thailand?

Legg igjen en kommentar

