Oppsummering: Ukens Bilde v.1

Hver uke poster jeg et nytt bilde i mitt ukentlige innlegg Ukens Bilde. For det meste så har det vært bilder eller blinkskudd tatt fra mitt år i USA, for å få visst litt frem. Bildene kan være helt random uke til uke, eller ha en sammenheng med noe jeg har opplevd, sett eller gjort den siste uken. Her har jeg i alle fall lagd et oppsummerings innlegg hvor jeg har en oversikt over alle bildene jeg har postet!

(De er linket tilbake til min gamle blogg på blogg.no)








Legg igjen en kommentar

